Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Deriváty jsou i pro menší investory

13. 2. 2009
12 komentářů

Přihlášení do diskuze

Diskuze

Zdravím, mohli byste mi prosím poradit kde mohu nakoupit americké opce?Jsem začátečník a tak záplava programů (brokeru) je pro mě příliž velká. Děkuji vám

Nahlásit

-
0
+

Priznam se, ze v retailovych brokerech se moc neorientuji, IB jsem zminoval protoze vim ze maji zaber.Kdyz se divam na CBOT, tak mate pravdu ze jejich minimalni pozadavky na intraday jsou v stovkach (overnight jsou porad v tisicich).Takze pokud poskytnete nejake tipy na retailove brokery, nebude to od veci jako doplneni clanku.

Nahlásit

-
0
+

tady trochu upravim info. IB sice ma vysoke marginy, ale to neznamena ze je to tak celkove na trhu. sa se dostat u kvalitnich brokeru neco kolem desitiny toho co nabizi IB. u pozicnich se to samozrejme stira ty rozdily, ale i tak, IB je nechutne drahe pro retail klienta. vyhoda je jeho obrovsky zaber v tom co nabizi.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Marginy pro emini jsou v tisicich - InteractiveBrokers ma neco kolem 3k pro YM i ES (mluvim samozejme o intraday marginech, plne jsou o neco vetsi, overnight pro ES je neco malo pod 5k).Ja nerikam ze 100k je nutnych - ale je to pro "idealni". Dovoli to obchodovat s sirokou paletou (najednou) a ztrata i tisice dolaru neni velky problem - u nekterych kontraktu (futures i opci) jen na spreadu muzete snadno prijit o stovky (specialne u tech opci). Ze 100k se uz muzte tvarit jako mikro global macro hedge fund :). Z 10k jste docela omezen na obchodovani s dvema-trema kontrakty najednou, a to jen intraday.To ale neznamena, ze se neda dobre obchodovat i s podstatne mensim kapitalem (kolem tech 10-15k).

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

no pokud se nekdo necha takhle zblbnout... s depresemi? investuji se penize, ktere jako bych nemel, takze pokud o ne prijdu tak se nic nedeje.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+