možná, že by Roland Emmerich měl spéše natočit film "Rok poté" a v něm zobrazit, co vše nastane v České republice rok po zavedení Janotova úsporného balíčku.
Nahlásit
-
0
+
Radek Otýpka|13. 11. 2009 13:49| reakce na Jan Majer - 13. 11. 2009 10:41
Pane Jane, to nevím, ale klidně by nemusel. Záleží z jakého pohledu se dívá. Jestliže převážně z pohledu financí (zisku) - i když jeho přesvědčení bude odtrženo od reality, bude film nejspíše považovat za úspěšný a možná i pravdivý, o více peněz vydělá. Jestliže ho bude posuzovat z pohledu skutečnosti, je možné, že zajde k holiči s přáním letního sestřihu :-) Co se týče vegetariánů, kteří se stravují o mnoho více luštěninami než masorádi. Skutečnost je taková, že jejich debetní strana účtu v bance vlastního zdraví, je z pohledu návštěvnosti nemocnic podle určitých odhadů cca 30x menší oproti lidem, jež se stravují konvenčně. Stále rostoucí náklady na zdravotnictví jsou vyřešeny - bez peněz a finančních analýz, stačí jeden pohled do reálného života :-)
Aleš Tůma|13. 11. 2009 11:39| reakce na Petr Síla - 13. 11. 2009 11:35
Jo, to máte pravdu. Ale tohle si fakt nejspíš jen Emmerich vycucal z prstu. Moje new age zdroje hovoří o tom, že v roce 2012 budeme všichni převibrováni do vyšší dimenze, a proti tomu vám kryt nepomůže...
Petr Síla|13. 11. 2009 11:35| reakce na Aleš Tůma - 12. 11. 2009 16:47
Řekl bych, že pokud neutrina začnou kolidovat s hmotou, tak přestanou být nepolapitelná. Pak by mohli stačit olověné pláty, čili libovolný protiatomový kryt. P.S.: Hledám finančního poradce, který mi vyřídí hypotéku na kryt a úvěr ze stavebního spoření na jeho rekonstrukci.
Jan Majer|13. 11. 2009 10:41| reakce na Radek Otýpka - 13. 11. 2009 04:41
Emmerich si musí rvát vlasy, že zápletku hrotil krkolomnými neutriny, když se nabízí trikově nenáročná a přitom tak reálná hrozba, jakou je zaprdění atmosféry dobytkem.
Pane Ivane, pokud se podíváte na fakta. Dle ochranářské organizace WWF došlo od roku 1970 k vyhynutí cca 1/3 všech živočišných druhů. Aktuálně vymírá cca 270 živočišných druhů každý den, viz http://url.googluj.cz/g6 Kvůli klimatickým změnám se drasticky mění podmínky na planetě. Například velmi rychlým tempem ubývá pitné vody, viz http://url.googluj.cz/g7 Co se klimatu týče. Kolem konce roku 2012 se může z oceánů uvolnit plyn (sirovodík), který může způsobit masové vyhynutí viz "14 mass extinctions were caused by short-term climate change, in almost every case global warming." Dr. Peter Ward NASA viz. http://url.googluj.cz/g8 Tento smrtící plyn nedávno začal unikat ze dna oceánu u pobřeží Namibie. Je celkem jasné, že s pokračujícím GO bude na planetě těchto oblastí přibývat. Všechny tyto negativní vlivy způsobují lidé tím, že konzumují živočišné potraviny. Dle FAO (OSN) 2006 se podílí hosp. dobytek na GO 18% (více než veškeré emise CO2 z dopravy). Nedávno se ve Worldwatch Institute objevil článek, že by se hospodářská zvířata mohla na GO podílet více než 51% viz http://url.googluj.cz/g9 Podle jistých odhadů by to mohlo být kolem 80%. Proč dobytek? Dobytek produkuje velmi mnoho metanu, který je cca 72x účinnější skl. plyn než CO2. Za posledních sto let se jeho koncentrace zdvojnásobila a nadále roste viz http://url.googluj.cz/ga Jestliže bude globální oteplování pokračovat takovým tempem, resp. jestli se lidé nestanou vegetariány nebo vegany, klidně se můžeme konce brzy dočkat
Nahlásit
-
0
+
alamo|13. 11. 2009 01:00
"vierozvestoviaquot;aj emerich sú trochu mimo.. "mimo mísu" a nasa tiežano ešte minulý rok nasa predpovedala že noví slnečný cyklus bude extrémne silný, dnes to už netvrdí. našli sa zlý jazykovia čo tvrdili že to bude naopak a solárna aktivita bude extrémne nízka ako v dobe tzv "daltonovho minima" http://en.wikipedia.org/wiki/Dalton_Minimumto je už prakticky potvrdené..teraz sa hrá o to či sa aktivita nezníži ešte viac, a potom nastane obdoba tzv "maunderovho minima" http://en.wikipedia.org/wiki/Maunder_Minimumčo to znamená v reále?burzoví špekulanti si už v osemnástom storočí, všimli zaujímavú vec, čím je na slnku menj šk´vrn, tým je horšie počasie a následne aj rastú ceny napríklad obiliačo by znamenalo hlboké slnečné minimum pre našu spoločnosť, pripravujúcu sa na "global warming" a totálne závislú na rope si už rozoberte sami..http://www.euroekonom.cz /analyzy-clanky.php?type=jz-gl obalni-oteplovani-ochlazovanih ttp://www.solarcycle24.com/ind ex2.htmnovíslnečný cyklus 24. mešká už dva rokya za ten čas sa stihli, vymazať všetky efekty pripísané na vrub GWseverný pól znovu zamŕzahttp://www.ijis.iarc.uaf .edu/en/home/seaice_extent.htm ukázalosa že pokles slnečnej aktivity, znamená nárast vesmírneho žiarenia, a následne väčšiu tvorbu oblačnostihttp://www.osel.cz/i ndex.php?clanek=4664anakoniec aj to že mannova "hokejka" je vyrobená s poriadne cinknutého a falošného špeciálne krivého "hokejkového&qu ot;dreva, GW je sprostý podvodhttp://wattsupwiththat.c om/2009/11/09/mcintyre-and-lin dzen-to-appear-on-finnish-tv-d ocumentary-transcript/
Nahlásit
-
0
+
Robert-Antonio|12. 11. 2009 18:53| reakce na Aleš Tůma - 12. 11. 2009 16:47
Určitě ano! Viz trailer na http://www.youtube.com/watch?v=-KGg0BWFb-4&feature=related . Musím říci, že tam ohýbají vědu i historii tak šíleně, až je to geniální :)No nic, jdu preventivně rozběhnout eshop se zaručeně spolehlivými antineutrinovými štíty využívajícími geomagnetické pole usměrňující proud feng-šuej. To by v tom byl čert, aby mi to nesypalo alespoň jako patenované antikometární pilulky mému pradědečkovi :))
Neutrino jaksi z podstaty polapit nejde, ale v Japonsku postavili detektor záblesků vyvolaných jeho průletem:)Mimochodem jestli recenzovaný film zachází s vědou jako legendární béčko jménem Jádro (The Core), tak se na to možná z recese podívám:D
Nahlásit
-
0
+
Jan Dvořák|12. 11. 2009 15:51| reakce na Aleš Müller - 12. 11. 2009 11:42
Jasně, a s velkou slávou jich dnes zachytí jednotky za rok... Dokonce kvůli tomu stavěli nákladný lapač neutrin někde v USA.
Petr Síla|12. 11. 2009 15:49| reakce na Aleš Tůma - 12. 11. 2009 14:21
V žádném případě! Žádný šarlatán s blikající krabičkou. Já jsem akademický tip. Budu mutující neutrina zkoumat vědecky a získám na to granty z Evropské Unie a možná i DARPA. Pak o tom napíši populárně-vědeckou monografii a bude ze mne doživotní celebrita.
Ivan Adamovič|12. 11. 2009 15:35| reakce na Aleš Tůma - 12. 11. 2009 14:21
Aleši, tvé hluboké znalosti new age rekvizit a zdrojů mne nutí přemýšlet o tvé minulosti :-))Pane Sílo, je to síla. Když vědec namítne, že neutrina nemohou zmutovat, jeho kolega ho přitáhne k podzemní nádrži s vodou, která vlivem dotěrných neutrin bublá. Je to vidět, tak to je důkaz. Síla vizuálního média.
Aleš Tůma|12. 11. 2009 14:21| reakce na Petr Síla - 12. 11. 2009 13:45
Když si na to pořídíte nějakou blikající krabičku a budete nabízet lidem vyčištění bytu od neutrin třeba za 5 tisíc a domu za 10 tisíc, tak z toho myslím bude slušný byznys.Nechcete ode mně koupit nějakou pí-vodu? Má zaručeně pozitivní vibrace.
Chtěl jsem se začít bát, ale místo toho jsem smíchy málem spadl ze židle. Když připočtu americké megalomanské ztvárnění, tak z toho vyjde film, který si rozhodně musím nechat ujít. Díky za článek. Asi se stanu "Hledačem zmutovaných neutrin". (-;
Nahlásit
-
0
+
Aleš Müller|12. 11. 2009 11:42
Prošel jsem své poznámky z fyziky a přiznám se, že nevím jak vybudovat štít proti neurinům :-(Jediné co jsem našel je že na nich experimentálně ověřili platnost Einstainovy speciální teorie relativity.Co s tím sakra? Je to za chvíli :-)
Nahlásit
-
0
+
Aleš Tůma|12. 11. 2009 10:55| reakce na Ivan Adamovič - 12. 11. 2009 10:51
Eee, jo. Pokusím se zjistit jestli si na ten neutrinový štít půjde vzít úvěr ze stavebního spoření.
Ivan Adamovič|12. 11. 2009 10:51| reakce na Aleš Tůma - 12. 11. 2009 10:45
Od finančního poradce/analytika bych nečekal jiný závěr příspěvku. Tak tedy nevypovídat, ale odkládejte si část příjmu na vybudování neutrinového štítu nad svým domem.
Kult roku 2012 je fakt zábavný. Doporučju například web Osud.cz, to jsou regulérní mešuge. Mají to hezky zkombinované - rok 2012, chemtrails, ilumináti... Bohužel nejvýživnější články jsou velmi nesolidárně zpoplatněné.Mimochodem mayský kalendář rokem 2012 končí, pouze končí jedna jeho jednotka - 13. b''ak''tun, který začal v roce 1618 našeho letopočtu, a začíná 14. b''ak''tun (jak se to vyslovuje, to nevím).Takže ta stavebka, penzijka a investička prosím nevypovídat!:)
Diskuze: Zase jeden konec světa
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Martina Cowarts|5. 12. 2009 13:37
Nahlásit
Radek Otýpka|13. 11. 2009 13:49| reakce na Jan Majer - 13. 11. 2009 10:41
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Aleš Tůma|13. 11. 2009 11:39| reakce na Petr Síla - 13. 11. 2009 11:35
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Síla|13. 11. 2009 11:35| reakce na Aleš Tůma - 12. 11. 2009 16:47
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Aleš Tůma|13. 11. 2009 10:55| reakce na Jan Majer - 13. 11. 2009 10:41
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Majer|13. 11. 2009 10:41| reakce na Radek Otýpka - 13. 11. 2009 04:41
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Radek Otýpka|13. 11. 2009 04:41
Nahlásit
alamo|13. 11. 2009 01:00
Nahlásit
Robert-Antonio|12. 11. 2009 18:53| reakce na Aleš Tůma - 12. 11. 2009 16:47
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Aleš Tůma|12. 11. 2009 16:47
Nahlásit
Jan Dvořák|12. 11. 2009 15:51| reakce na Aleš Müller - 12. 11. 2009 11:42
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Síla|12. 11. 2009 15:49| reakce na Aleš Tůma - 12. 11. 2009 14:21
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Aleš Tůma|12. 11. 2009 15:44| reakce na Ivan Adamovič - 12. 11. 2009 15:35
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ivan Adamovič|12. 11. 2009 15:35| reakce na Aleš Tůma - 12. 11. 2009 14:21
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Aleš Tůma|12. 11. 2009 14:21| reakce na Petr Síla - 12. 11. 2009 13:45
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Síla|12. 11. 2009 13:45
Nahlásit
Aleš Müller|12. 11. 2009 11:42
Nahlásit
Aleš Tůma|12. 11. 2009 10:55| reakce na Ivan Adamovič - 12. 11. 2009 10:51
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ivan Adamovič|12. 11. 2009 10:51| reakce na Aleš Tůma - 12. 11. 2009 10:45
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Aleš Tůma|12. 11. 2009 10:45
Nahlásit