Jan Dvořák|7. 5. 2008 20:07| reakce na Arsen - 7. 5. 2008 15:40
Souhlas, na odhady analytiků nelze spoléhat, je třeba si udělat pokud možno vlastní odhady či simulace.Někteří lidé podle mne vyloženě podle analytiků investují.Jako investorovi do malých a středních akcií se mi naopak zamlouvá, když společnost má minimální či dokonce žádné pokrytí analytiky. Dává to prostor pro vlastní analýzy a případné zhodnocení, až ji analytici objeví a pak začnou podle nich širší davy nakupovat.Je to sice běh na dlouhou trať, ale pro mne akceptovatelné. Proto také standardně nepoužívám stop-lossy.
Arsen|7. 5. 2008 15:40| reakce na swen - 28. 4. 2008 11:29
Naopak nesouhlasím s Váma..Měl jsem již několik vyzkoušené, že odhady analytiků mají velký vliv na to jak se kurz bude pohybovat. Především ihned davy zareagujou a snaží se tyto předpovědi naplnit.Proto je třeba myslet do budoucna a odhadovat to sám a nejvíc se přiblížit myšlení právě těchto analytiků :) Je ale absurdní, že u řádného investování do akcií (což je na delší dobu) se většina analytiků sekne. Ono je to možná o tom, že dav reaguje hned a spekulace jsou právě o nejvýše o několika dnech a né o měsících.Já spekulovat neumím, učím se to a doufám, že se to v tom jednom stanu úspěšný. Pokud ne, tak budu věřit "esům" v tomto oboru, jenž moje peníze zhodnotí..
swen|28. 4. 2008 11:29| reakce na Arsen Lazarevič - 16. 4. 2008 20:41
Arsene,vydělávat na spekulacích sice není žádná věda, to jsem již psal že je to jednoduché. Kdo si ale myslí že je to snadné tak ten nikdy neobchodoval.90% obchodníků ztrácí...Jak tu psal kolega obchodník, je to o psychologii, pravděpodobnosti a risk managementu.Zdůraznil bych tu psychologii - to je místo kde většina obchodníků vyhoří. Jinak ten odkaz na ten web je přesně ten případ jak jsem popisoval že kurzy nemusí mít žádnou hodnotu, naopak, mohou míthodnotu zápornou...No a obchodovat podle analytiku to je asi vtip... nebo 100%způsob jak snadno a rychle přijít o peníze...
obchodnik|16. 4. 2008 23:31| reakce na Arsen Lazarevič - 16. 4. 2008 20:41
Arsene,Michelle sem netahej. to je extremni pripad. s tou matematikou se taky pletes, ale je faktem, ze to jde i bez ni. cist vyhlidky analytiku je fajn, je to zajimave, ale neprecenuj to. zalezi zase koho ctes, protoze jedni jsou long druzi short. a kolikrat ani clovek nepotrebuje odhadnout rust nebo pokles. dulezity je risk/money managment. umeni byt vyrovnany a zvladat emoce beru jako samozrejmost.
Arsen Lazarevič|16. 4. 2008 20:41| reakce na swen - 11. 4. 2008 13:30
Vydělávaní na spekulacích není žádná věda. Je to řemeslo jako jiné a dle mého názoru, tam žádné pokročilé matematické vzorce neplatí. Zkrátka to chce, aby ten člověk umět odhadnout růstovou nebo klesající tendenci a ještě k tomu si přečetl nějaké vyhlídky analytiků.. Když to zvládla 16 letá holka viz: http://www.financnik.cz/komodity/zkusenosti/milionarkou-v-16-letech.htmltak nevidím důvod, proč by to nemohl zvládnout každý.
obchodnik|16. 4. 2008 10:00| reakce na swen - 11. 4. 2008 13:30
tady bych souhlasil se swenem. obchoduji jiz nejaky ten patek, takze sem byl potesen, kdyz nedavno tu "dva" zacali nabizet kurzy. ovsem, rici ze je to nabidka luxusni je vice nez uplne mimo. dnes je na netu zdarma ci za poplatek moznost se dostat ke vsemu. knih je nepreberne mnozstvi. a to staci na FA+TA analyzu. mnohem dulezitejsi nez tohle je ale psychologie a risk management v kombinaci s pravdepodobnosti. o nicem jinem to neni. pokud nekdo opravdu chce vydelata hodla tomu ze zacatku hodne objetovat, dostavi se vysledek. problem lidi je v tom, ze lidi nechteji ackoli to rikaji. sedi pohodlne doma a jen chtej penize, ale nic proto neudelaji. clovek na zacatku musi dost objetovat a musi umet prijmout riziko. to se ale dnes nenosi. kazdopadne je to krok sparvym smerem - vzdelavat se sam a sam si zhodnocovat prostredky
Dovolím si nesouhlasit ohledně seminářů. Drtivá většina seminářů má nulovou nebo zápornou hodnotu. (hodně jsem jich prošel, u ostatních jsem aspoň četl manuál) Tou zápornou hodnotou myslím prezentování skutečností, které jsou v přímém rozporu se základním stavebním kamenem úspěšného obchodování - tedy jednoduchostí.Co naopak prezentují je to, že vydělávat na burze je snadné. Jednoduché ano, snadné ne.Dále si dovolím oponovat tvrzení, že nelze předvídat krátkodobý pohyb ceny. Vzhledem k tomu, že je na tom postavena technická analýza která funguje už asi sto let, je jasné že tento výrok není pravdivý. Obchodujeme psychologii, a ta do určité míry předvídat lze.Ovšem je pravda že každý si musí najít to své.
Nahlásit
-
0
+
Filip Glasa|11. 4. 2008 13:20| reakce na Arsen - 10. 4. 2008 16:27
S tým sa vôbec nedá nesúhlasiť. Pozrite si cenníky poplatkov trebars u Interactive Brokers: http://individuals.interactivebrokers.com
To máte pravdu, ale tohle se dělo před nástupem internetového věku. Dnes je většina společnosti transparentnějších než v minulostia nejčastěji forma výdělku je na drobných investorech právě na spreadu. A většinou je pro investora i jediným nákladem.
Nahlásit
-
0
+
Filip Glasa|10. 4. 2008 15:29
Brokeri nezarábajú len na spreade, ale aj poplatkoch za obchody a za samotné požičiavanie na margin.
Nahlásit
-
0
+
Arsen|10. 4. 2008 14:56
Dobrý den Ano máte pravdu, pravděpodobně mi ta nula někde vypadla při psaní článku. Děkuji
Nahlásit
-
0
+
jozef puchon|10. 4. 2008 10:28
Graham tvrdil, ze do spekulativnych obchodov by nemalo ist viac ako 10 % nie 1 %
Diskuze: Spekulativní obchody
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Jan Dvořák|7. 5. 2008 20:07| reakce na Arsen - 7. 5. 2008 15:40
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Arsen|7. 5. 2008 15:40| reakce na swen - 28. 4. 2008 11:29
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
swen|28. 4. 2008 11:29| reakce na Arsen Lazarevič - 16. 4. 2008 20:41
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
obchodnik|16. 4. 2008 23:31| reakce na Arsen Lazarevič - 16. 4. 2008 20:41
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Arsen Lazarevič|16. 4. 2008 20:41| reakce na swen - 11. 4. 2008 13:30
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
obchodnik|16. 4. 2008 10:00| reakce na swen - 11. 4. 2008 13:30
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
swen|11. 4. 2008 13:30
Nahlásit
Filip Glasa|11. 4. 2008 13:20| reakce na Arsen - 10. 4. 2008 16:27
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Arsen|10. 4. 2008 16:27
Nahlásit
Filip Glasa|10. 4. 2008 15:29
Nahlásit
Arsen|10. 4. 2008 14:56
Nahlásit
jozef puchon|10. 4. 2008 10:28
Nahlásit