Petr Síla|26. 2. 2010 13:11| reakce na chappi68 - 26. 2. 2010 01:47
Romantický život nesouvisí se vzděláním. Samozřejmě, že člověk bez vzdělání nemusí být hloupý, znám šikovné a chytré lidi, kteří nemají ani maturitu. Naopak za primitivy lze považovat lidi, kteří nevládnou ani rodnému jazyku. To mi připomíná, četl jste po sobě ten svůj příspěvek?
Připadají mi mtyto články a to z většiny jako snobské.Znamená to snad to,že člověk který nemá vysokoškolské vzdělání je hloupí?To asi ne ale spousta lidí zastává tento názor.Ať,je mi to vcelku jedno,jsou to podle mého názoru primitivové,bez ohledu kolik mají vysokých škol a diplomů.Jsme tu jenom jednou a takový lidé jsou pro romantický život nepoužitelní,a to nepřeháním.Hezký denb,přeje Petr.Snad jsem to nepřehnal ale nedalo se jinak,sorry.
Nahlásit
-
0
+
Ondřej Záruba|22. 10. 2008 19:20| reakce na Jan Ulrich ml. - 22. 10. 2008 09:56
Ptal jsem na to,kdo je bohatý?Myslím,že ani z převrácené logiky mého dotazu to nevyplývá.Přesto děkuji za Vaši názor milý správně nastartovaný kolego.
Jan Ulrich ml.|22. 10. 2008 09:56| reakce na Ondra Záruba - 22. 10. 2008 09:00
Vy jste asi nestudoval vysokou školu, protože takové kraviny a i odpovědi se dávají v prvním ročníku, aby se děcka nachytaly, odpověď: bohatý je ten, kdo příležitosti se chopí a díky své pracovitosti a okolnostem nad ostatní vyčnívá.
Max|22. 10. 2008 01:24| reakce na Jan Kukacka - 21. 10. 2008 16:29
No, pane Kukačko... Vy by jste chtěl mít ve své firmě osobu typu Štork? Vážně? On je shnilé jablko které dáte do košíku a nakazí všechno ostatní ovoce. A pokud nenakazí skutečně, tak o tom jablku víte, že je shnilé a z toho košíku si brát stejně nebudete. Možná jsou firmy, které by jeho klientský kmen a obchodní znalosti ocenili, ale to by jen vypovídalo o jejich přístupu. Upřímě - vzal by jste Štorka jako obchodního partnera?
Arsen Lazarevič|21. 10. 2008 17:30| reakce na Jan Kukacka - 21. 10. 2008 16:29
Proto by člověk měl mít elementární znalosti téměř že všeho, co je v jeho životě důležité. Poznat co nefunguje či je špatně s autem nebo vědět, kolik je materiálů potřeba a jak by stavba měla probíhat.. Aneb to co nevím mě připravuje o peníze. Pokud člověk nemá určitou finanční inteligenci a bezhlavě věří poradci, tak se připravuje bohužel o peníze. A ani tak nezáleží z jaké poradenské společnosti je "finanční poradce"
Jan Kukacka|21. 10. 2008 16:29| reakce na Arsen Lazarevič - 20. 10. 2008 15:56
No investovat do svého vzdělání ano, ale finační poradenství by existovat mělo. To je podobné jako s autoopravnami - pokud tomu nerozumite nebo nemáte známé vymění vám půlku auta, to samé při stavbě domu - nerozumíte a nemáte jistotu, že to postaví tak jak si přejete - to by mohlo být ve všech oborech-proč se nevzdělat a nebýt lepší jak oni..ale je to vubec možné?A ke Štorkovi jen, proč ho asi nevyhodili?Znáte lepšího prodejce? Jakákoliv firma by se o něj přetahovala při jeho odchodu, tak proč ho pustit třeba konkurenci..
Jan Majer|20. 10. 2008 17:45| reakce na Arsen Lazarevič - 20. 10. 2008 15:56
No kdyby šlo jen o přelévání mezi fondy, to by bylo zlatý. Ty fondy totiž byly většinou v rámci investičního životního pojištění, tj. při jednorázové investici pro zprostředkovatele několikanásobně vyšší provize a pro investora řádově vyšší poplatky než v samotných fondech. Klient měl několik milionů - šup s nima do investičky.
Arsen Lazarevič|20. 10. 2008 15:56| reakce na Jan Majer - 18. 10. 2008 23:07
Dle mého názoru místo finančního poradenství by bylo mnohem efektivnější, kdyby daný člověk s touhou své prostředky zhodnocovat investoval do svého vzdělaní a investoval následně sám. Když si peníze vydělávám, tak proč je budu dávat někomu jinému, aby je rozmnožoval? Každý člověk by měl být sám svých peněz pánem a sám si udělat svůj "dobrý finanční plán". Ale to je na jinou diskuzi :-) Souhlasím s tím, že tuto službu dokáže nabídnout i mladý kluk. Připadá mi však absurdní, aby postarším a neznalým lidem radil o tom jak peníze zhodnocovat, když jeho znalosti pramení pouze z různých seminářů pojišťovacích společností.O Štorkovi jsem četl a musím říct, že je to dobrý číslo.. Podle toho co jsem se dozvěděl tak klienti přehoupával do dalších fondů, i když v těch současných již měli zaplaceny poplatky na několik let dopředu.. Tímto si tento člověk udělal značnou negativní reklamu a pravděpodobně i na to brzy doplatí.
Arsen Lazarevič|20. 10. 2008 15:40| reakce na Jan Nastas - 20. 10. 2008 08:22
No když je člověk konzervativní a neznalý, tak pro něj jistota minimálního výnosu (který často nepokryje ani inflaci) a jistého zabezpečení jistě lákavá. Pokud někdo však na takovém člověku vydělává, tak možná je to v jistém ohledu nemorální. Na druhou stranu neznalost neomlouvá a navíc v tomto případě klient jde do minimálního rizika.
Jan Nastas|20. 10. 2008 08:22| reakce na Arsen Lazarevič - 18. 10. 2008 22:06
Finanční poradenství u nás provozované v duchu "prodej klientovi co nejvíc životního pojištění, za to nejvíc dostaneš do kapsy". nemůže už více degradovat. Lidé mimo tuto branži, která se nazývá vznešeně "Finančními poradci" je nazývají pojišťovacími agenty. Rád bych věděl kolik je klientů, kteří vydělali na investicích víc než jejich pojišťováci. Moc jich asi nebude.
Jan Majer|18. 10. 2008 23:07| reakce na Arsen Lazarevič - 18. 10. 2008 22:06
Arsene, přesně vím, co máte na mysli, koneckonců v tomhle duchu jsem sám roky řečnil a psal. V roce 2008 a v případě OVB to ale je trochu o něčem jiném. V té firmě je víc profesionálů než v řadě jiných firem, které v AFIZ zůstávají. Taky struktura produkce OVB je nadstandardně slušná. Degradace finančního poradenství v souvislosti s touto událostí opravdu nehrozí - finační poradenství nikdy nebylo na tak dobré úrovni jako dnes. OVB rozhodně není parta maturantů v levných oblecích. Problém (nejen) OVB je v tom, že jde stále o zoufale nesourodou masu. Vystoupení OVB z AFIZ je vlastně důsledek toho, že AFIZ vyloučila nenapravitelného a v OVB oslavovaného ostrostřelce Lukáše Štorka (nechce se mi to rozebírat, o prvních oficiálních postizích tohoto draka jsem psal už v roce 2006 v Lidovkách). To, že se OVB nedokáže s takovým člověkem (a s jím vygenerovanými příjmy) rozloučit, je průšvih - pro slušné poradce z OVB i pro trh jako celek. A, Arsene, buďte si jistý, že tenhle borec nechodí v kvádru z Tesca. Ani nejezdí autem za milion. Ten je v úplně jiném levelu příjmů. Naproti tomu snaživý kluk v levném obleku může běžnému klientovi ve spolupráci se zkušeným nadřízeným přinést dobrý finanční plán.
Pavel Hanzl|18. 10. 2008 22:41| reakce na Jan Majer - 18. 10. 2008 19:44
Souhlasím. Ale ten subjekt, co na svých stránkách a na OVB Journal drze píše o své dobré pověsti, se pod soustavným mediálním a právním tlakem dostane mimo zájem českého klienta. A pak bude nová tisková zpráva o již bývalém zastoupení koncernu OVB v této části Evropy. Stačí jen pomoci těm chudákům, co je okradli. Mám zatím od června 4 hodně rozzlobené bývalé klienty Lukáše Štorka a další se mi sami přihlásí, viz investujeme.cz. Uzel se jim vysmál. Materiál jsem poskytl představenstvu AFIZ. Je to brutální mnohastatisícová škoda přes nesmyslné počáteční náklady v IŽP. Stačí jen zorganizovat hromadný odpor poškozených a zaplatit mediální kampaně. Pak se budou dít věci!
Arsen Lazarevič|18. 10. 2008 22:06| reakce na Pavel Jirků - 18. 10. 2008 15:53
Dovolím si oponovat. Statisticky skutečně platí pravidlo, že když je osoba pojištěná na určitou událost, tak pojištění slouží jako taková "kotva pro štěstí"Co mi však přijde absurdní je to, že mladý kluk ,který nemá ani maturitu a jeho znalosti plnit finančního poradce jsou velice pochybné. Tento člověk radí starším lidem o tom, kam ukládat či jak spořit své peníze. Serioznost mu k tomuto úkolu dodává sako nakoupené v Tesku a nálepka velké společnosti. Nyní to vypadá, že AFIZ tomu nezabrání a hrozí tak degradace finančního poradenství.
Jan Majer|18. 10. 2008 19:44| reakce na Pavel Hanzl - 18. 10. 2008 13:02
Zdravím, Pavle. Je to zajímavá, ale ne moc dobrá zpráva pro finanční poradce, souhlasíš? Jestliže jeden z největších zprostředkovatelů bude stát mimo samoregulační systém, bude o to pravděpodobnější, že se do regulace začne víc montovat stát. A to může být veliký opruz pro firmy i pro vás jednotlivce.
No, jestli se za clensti plati nekolik milionu rocne, tak se ani nedivim. Proc vyhazovat tolik penez za nic? Docela si dovedu predstavit kolik lidi v AFIZ pracuje a co delaji a kolik maji odmeny.... Prizivnictvi. Ne nejsem z OVB ani jinej poradce, jen mi ta castka prisla ponekud velka. Poradci jsi v mich ocich jen prodejsi neceho, co clovek vlastne ani nepotrebuje, a timto podporuje pouze zamestnanost. Poradci jsou prekupnici s pojistkami. Protoze dobrej financni poradce nemusi prodavat pojistky a podobny ptakoviny, ale stara se a buduje svoje vlastni portfolio.
Nahlásit
-
0
+
Pavel Hanzl|18. 10. 2008 13:02
OVB Allfinanz. Zítřek může přijít. V kulisách českého soudnictví.
Diskuze: OVB vystoupila z AFIZ
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Petr Síla|26. 2. 2010 13:11| reakce na chappi68 - 26. 2. 2010 01:47
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
chappi68|26. 2. 2010 01:47
Nahlásit
Ondřej Záruba|22. 10. 2008 19:20| reakce na Jan Ulrich ml. - 22. 10. 2008 09:56
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Ulrich ml.|22. 10. 2008 09:56| reakce na Ondra Záruba - 22. 10. 2008 09:00
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ondra Záruba|22. 10. 2008 09:00| reakce na Arsen Lazarevič - 21. 10. 2008 17:30
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Max|22. 10. 2008 01:24| reakce na Jan Kukacka - 21. 10. 2008 16:29
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Arsen Lazarevič|21. 10. 2008 17:30| reakce na Jan Kukacka - 21. 10. 2008 16:29
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Kukacka|21. 10. 2008 16:29| reakce na Arsen Lazarevič - 20. 10. 2008 15:56
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Majer|20. 10. 2008 17:45| reakce na Arsen Lazarevič - 20. 10. 2008 15:56
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Arsen Lazarevič|20. 10. 2008 15:56| reakce na Jan Majer - 18. 10. 2008 23:07
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Arsen Lazarevič|20. 10. 2008 15:40| reakce na Jan Nastas - 20. 10. 2008 08:22
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Nastas|20. 10. 2008 08:22| reakce na Arsen Lazarevič - 18. 10. 2008 22:06
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Majer|18. 10. 2008 23:07| reakce na Arsen Lazarevič - 18. 10. 2008 22:06
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Hanzl|18. 10. 2008 22:41| reakce na Jan Majer - 18. 10. 2008 19:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Arsen Lazarevič|18. 10. 2008 22:06| reakce na Pavel Jirků - 18. 10. 2008 15:53
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Majer|18. 10. 2008 19:44| reakce na Pavel Hanzl - 18. 10. 2008 13:02
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Jirků|18. 10. 2008 15:53
Nahlásit
Pavel Hanzl|18. 10. 2008 13:02
Nahlásit