Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Jak zajistit kvalitu

17. 12. 2008
4 komentáře

Přihlášení do diskuze

Diskuze

Ono by mozna nebylo od veci, kdyby si MLM firmy uvedomily, ze pyramidu nejde stavet do nekonecna... pocet potencialnich zakazniku je na danem uzemi omezeny. Resenim je udrzovani struktury (vyuzivani distribucnich kanalu pro distribuci dalsich produktu) a nebo expanze do novych mist. Ale chtit porad nabirat nove a nove dusicky v nasi kotline je usmevne.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Vztahy například ve finančně poradenských firmách velmi ovlivňuje i to, že všichni jsou si svým způsobem konkurenty…Rys soutěže, boje o metu, je výraznější než v kamenných firmách. Určitá řevnivost a soutěživost s sebou nese jak pozitivní projevy, tak možnost velkých potíží.S jakými nejčastějšími problémy se lidé ve strukturálních firmách potýkají?Já bych nejčastější problémy rozdělil do tří oblastí. Za prvé, kde vzít lidi. Tedy – jak dělat nábor, jak nové spolupracovníky oslovit a přesvědčit. To bývá obtíž u začátečníků. Staří mazáci obvykle umí „recruitovat“ na jedničku.Jaká je druhá problematická oblast?Jak spolupracovníky udržet. Velmi často se stává, že z jedné strany jakoby přihazujeme další a další fůry na žebřiňák (další a další lidé se nadchnou v rámci náboru) a vzadu další a další fůry z žebřiňáku padají na zem („znáborovaní“ lidé nepracují, odcházejí po absolvování základního kurzu). Otázka tedy zní: Jak udržet závodníka na trase.A třetí oblast?Jak řídit výkon ve své struktuře. Z části kolegů se stanou „gaučáci“, lidé nepříliš výkonní. Vzniká otázka, jak je rozhýbat. Část kolegů odmítá „poslušnost“ a příliš se opájí nezávislostí. Otázka zní: Co s nimi?Odpověď v rozhovoru pana Majera s psychologem v rámci Finmagu trefně na váś ćlánek: "Jak zajistit kvalitu." Nutné bude si zamést pŕed svým vlastním prahem, pane Borkovče.

Nahlásit

-
0
+

...a ještě dopiluju svůj češtin, je to můj kůň...frk, frk....

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Pro ty, co zaujali pojmy "modrý a rudý oceán", které Brko použil, doplňuji, že se o nich můžete dočíst v knize Strategie modrého oceánu (Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry). Napsali ji W. Chan Kim a Renée Mauborgne. Vydal Management Press v r.2006. Nyní se dělá dotisk. ISBN 80-7261-128-3. A kdo chce jít v poznání dál, tak může jet na kurz do Irska do Blue Ocean Strategy Iniciative Centre. Tam mu to osvětlí samotní autoři a dají i certifikát:-).

Nahlásit

-
0
+