Dobrý den,vidím to trochu odlišně. Snaha vlády bagatelizovat problém se stává kontraproduktivní ve chvíli, kdy většina lidí vládě nevěří, což může být i náš případ. Když jsou noviny plné zpráv jako: tam se propouští, tam krachuje banka jedna, tam jiná a vláda bude tvrdit, že našich bank se to netýká, tak sice může mít pravdu, ale málo kdo tomu bude věřit. Dle mého názoru by měla v takovém případě vláda vést kampaň spíše jednoduchou formou informující o faktech. Něco jako: „Našim bankách krach nehrozí, za poslední čtvrtletí vykázaly neuvěřitelný zisk… Většina výrobců dobře prosperuje, protože lidé kvůli obavě z krize nakupují do zásoby… Ovšem pozor, krize se bude patrně týkat podniků, které ve velkém vyvážejí do západní Evropy…. Prostě uklidnit lidi a zároveň ukázat na konkrétní možné problémy, aby si nikdo nemyslel že se krize bagatelizuje. Nejde ani tak o přesná čísla, jako o tento princip.
Diskuze: Krize se zakazuje!
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Petr.Novotnak|10. 12. 2008 15:20
Nahlásit
Pavel Hanzl|10. 12. 2008 09:18
Nahlásit